Bublinková filozofie

Občas mívám filozofické chvilky. A nejčastěji ve vaně. Člověk si hraje s bublinkami z pěny, cpe se čokoládou, brblá si pro sebe, přemýšlí o smyslu bytí a říká si, hele, jak je možný, že mám na vaně asi sto tisíc flaštiček?

Samé šampóny, kondicionéry, sprchové gely – pro jistotu dva…rozumíte, abych je mohla podle nálady měnit, pěny do koupele, soli do koupele, oleje do koupele…a všechny voní jinak. Ylang ylang, levandule, kokos, vanilka, svěží okurka….

Jen tam někde v rohu se krčí pánský šampón a sprchový gel s vůní energy.

Je celkem zvláštní, že my ženy u každé kosmetické blbůstky požadujeme příjemnou vůni (Jééé, hele, Balea má limitku sprcháčů s vůni potopená Atlantida!) a přitom těch kosmetických produktů s roztodivnými vůněmi navrstvíme hned několik najednou. No dobře, použijeme jich fakt hodně. Ok, mraky.

A tak jsem se důležitě zamyslela nad tím, kolik různých vůní na sebe muži a ženy během dne aplikují. No a z téhle hlubokomyslné analýzy vyšly následující výsledky.

Pánové:                              + sprchový gel

                                            + šampón (holohlaví pánové prominou)

                                            + voda po holení/či jiný fakultativní kosmetický produkt

                                            + deodorant

                                            + parfém

 

Takže pánové mají skóre - 5 parfemací

Myslím, že také stojí za zmínku, že všechny parfemace jsou většinou typu: sport, energy, ocean, fresh…což bude asi pořád ta samá, že…

 

Tak a teď mi snad ruka neupadne, až budu sepisovat dámy. Pro přehlednost jsem rozdělila kosmetické produkty do kategorií;

1)Sprcha/vana       + tělový peeling (scrub)

                              + sprchový gel/mýdlo

                              + gel na intimní hygienu

                              + šampón

                              + kondicionér

2) Péče o tělo       + krém na tělo

3) Péče o pleť       + čistič

                              + pleťový peeling/maska

                              + tonikum

                              + sérum

                              + krém na pleť

                              + krém na oči

4) Péče o vlasy     + přípravek na ochranu před teplem (pozn. pro chlapy: aby se vlas nezničil fénováním nebo žehlením, víte…)

                              + výživný olejíček

                              + stylingový přípravek

5) Finální úpravy   +deodorant

                              + parfém

                              + krém na ruce

                              + balzám na rty

 

Žena, která právě vyšla z koupelny a ještě se ani zdaleka nepřiblížila k dekorativní kosmetice (pozn. pro chlapy: make-up, pudr, tvářenka, řasenka…), má na své kůži 19 parfemací. A to navíc všechno nevoní jen po kokosu…Kdepak, toto voní po mandlích, tamto růžích, deodorant voní svěže, parfém je sladký, vlasy ovoňují interiér po tropickém ovoci…

Ale abyste neřekli, že jenom hudruju a nepřicházím s řešením, tak tady je: jeden multifunkční hydratačně-výživný liftingový anti-blemish anti-aging anti-cellulite miracle reconstructing energizing pore-minimazing ressurection krém s podle-nálady-měnitelnou vůní.

Takže pánové výzkumníci, nasajte feromony a nechte Mars rover Mars roverem. Máme tady palčivější problém.

Autor: Tereza Lišková | pátek 10.3.2017 8:35 | karma článku: 14,28 | přečteno: 209x
  • Další články autora

Tereza Lišková

Maďar se představuje

9.3.2018 v 11:16 | Karma: 25,69

Tereza Lišková

Než zvednete kotvy

16.11.2017 v 12:44 | Karma: 18,11

Tereza Lišková

Dokonalá matka

22.9.2017 v 8:52 | Karma: 24,88