Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ajajaj...to vypadá na dlouhé letní filmové maratony R^ děkuju za tipy

0 0
možnosti
Foto

"Ukažte mi jeden jediný národ, který má ve svém filmovém fondu tolik báječných komedií. Aha? Žádný..." ...... Mame vynikajici komedie. Mame ale i naprosto silene .. jako skoro vsichni .... Ty nase jsou proste nase a nektere veci jsou blizke a srozumitelne pouze nam ... presto je minimalne stejne velka kupa tech napriklad italskych, francouzskych i jinych, ktere vykouzli usmev stejne dobre ;-)

1 0
možnosti

Mně tam toho dost přebývá naopak dost schází. Ale to je podle vkusu každého soudruha. :-)

Dost jich je tu v diskusi připsaných, tak ještě zmíním Pupendo.

1 0
možnosti
Foto

Ještě Vrchní,prchni a vlastně cokoliv z pera pana Svěráka:-)

A ještě Pelíšky jsou nepřekonatelné.:-)

1 0
možnosti
Foto

J59a43n91a 81M86a77j89o98v73á

28. 3. 2017 19:38

Ach jo, já prostě NEVÍM, kterých deset bych vybrala...cokoliv (skoro) s Vlastou Burianem, cokoliv (skoro) Cimrmaního, rozhodně Járu Cimrmana ležícího a spícího a Rozpuštěného a vypuštěného..a...a taky...

A z nových mne trochu nahořkle dostala Teorie tygra.

A přidávám se velmi k ocenění pro Mazaného Filipa. Jen bych neuměla vybrat hlášku. Je tam jedna za druhou, tak mi teď běží hlavou, což netajím (už proto, že "přiznání je okolnost" :-)).

A z těch komedií, co zapadly mám ráda Sluneční stát, ostravsko je rázovité...

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za tip, na ty zapadlé komedie se ráda podívám.

0 0
možnosti
Foto

Kromě níže zmíněného "Pane Vy jste vdova" mi tu chybí Forman a 1. republika (Burian, Haas, Nový, V+W...)

3 0
možnosti

Hej rup Tři vejce do skla, Eva tropí hlouposti a Čtyři vraždy stačí, drahoušku :-)

1 0
možnosti

R64a90d26e18k 39K41e53t58z44l

28. 3. 2017 18:19

No, škoda jen, že ti herci, režiséři, producenti, kameramani a tak ti umělci (mám na mysli po revoluci) z větší části placení z našich daní, a proto s tím mám trochu větší problém... (fond kinematografie rozdává okolo 500-700 mil. Kč? A rozhoduje o tom asi 9 lidí?) film je výdělečný ještě než se natočí...

1 0
možnosti
Foto

Opravdu? Tak to abych raději začala psát scénáře, že... ;-)

1 0
možnosti

Zvláštní. Váš článek jsem začal číst tak nějak z nudy, abych na konci zjistil, že se usmívám :-) ...děkuji a karma.

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za milá slova.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě je vždy zarážející objeví li se kdekoliv s heuréka povykem. Vaás se nedá přehlédnout. A proto vám přeji, aby jste mimo humoru vždy našla v sobě zdravý rozum, když si myslíte že Svěrák a spol. je osobnost rozvíjející ČESKO. Švejk, Cimrman...možná ve svém osobním příběhu z časového hlediska, pochopíte. Životní osobní zkušenosti, vám možná otevřou oči. Školka a známky jsou minimem existencionality s vysokou produkcí hormonů, zatím! Oči máte zavřené a proč je tomu tak, jsem neobjevil. Určitě se nad vás nepovyšuji, ale myslím si, že jsou zde mnohem lepší herci, režiséři...[>-]EU

0 1
možnosti

S podivem, že nikdo z reagujících, nemá rád trilogii o Homolkových. Já ji preferuji.

2 0
možnosti
Foto

Ale má, nebojte. Ludva a Heduš jsou klasika.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1206x
Jsem Češka žijící s Maďarem v Rakousku...tak si nalijte kávu, pohodlně se usaďte a pojďte si přečíst, jaké to je ;) Další články na: http://jestepetminut.cz

 

 

 

 

Seznam rubrik