Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

To se mi to líbilo!:-)

1 0
možnosti

Pište častěji.

1 0
možnosti

Rakousko jsme dříve navštěvovali docela často. A musím říct, že jsem tam nejedla nikdy nic, co by nechutnalo. Zvlášť v rodinných penziónech vaří výborně.

Jen jednou - v bad Gasteinu, jsme bydleli v hotelu. A tam nám dali k večeři dušenou, rozličnou zeleninu bez chuti. Asi byl kuchař indisponován, a někdo za něj zaskočil:-)))

1 0
možnosti

Mám Rakousko rád. Mám tu oblíbená místa na která se dostanu oblíbenou trasou kolem oblíbených hospod .-)

1 0
možnosti
MF

Fajnový blog, už mi teče slina..díky!

1 0
možnosti
KB

Jen malá připomínka, ty "nudličky z palačinkového těsta" byly nejspíš celestýnské nudle.

4 0
možnosti
MS

Napsáno svižně a vtipně. :-) R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1206x
Jsem Češka žijící s Maďarem v Rakousku...tak si nalijte kávu, pohodlně se usaďte a pojďte si přečíst, jaké to je ;) Další články na: http://jestepetminut.cz

 

 

 

 

Seznam rubrik