Hallhuber – Německá módní značka u které mě zachránilo před bankrotem jen to, že jejich velikost „S“ je ve skutečnosti „M“. Díky bohu. Kromě nádherných kolekcí má Hallhuber ty nejkrásnější výlohy na celém světě - k dokonalosti propracované. Především ty vánoční jsou vždy fantastické; třeba laň ve třpytivých závějích úplně nutí kolemjdoucí zastavit se, pokochat se a zasnít si. Takže mi bohatě stačí, když si koupím zmrzlinu, usadím se na lavičku před výlohou, kochám se dokonale propracovanými detaily výkladní skříně a nic mi nechybí. Tedy, dokud mě nevyžene ostraha, ať neočumuju.
Libro – No, vždyť víte, jak to s papírnictvím bývá. Člověk si tam skočí pro náplň do propisky a po třech hodinách slintání nad pořadačema, barevnýma papírama, dírkovačema, ořezanýma tužkama...lituje, že si nevzal košík, vozík nebo raději mulu, která mu pomůže nákup odtáhnout domů.
Kiko Milano – Další potenciální ekonomický nepřítel. Pro fanoušky italské kosmetiky učiněný očistec. Tak třeba ty jejich rtěnky. A ty tvářenky. A laky...chjo. Radím vám dobře, raději tam ani nechoďte. A nebo ještě lépe - zamkněte se doma a rozstříhejte kreditku, protože v Čechách mají Eshop.
Media Markt nebo Saturn – Není nic jiného, než obchod s elektronikou, který zachraňuje partnerské vztahy. Protože, zatímco ona je už tři hodiny v parfumérii a pořád neví, jestli chce paletku od Zoeva nebo Urban Decay, on tři hodiny očumuje nové televize, kabely, holicí strojky, nebo co já vím, co tam ty chlapi tak dlouho dělají.
Müller – Nebezpečná kombinace parfumerie, drogerie, hračkářství, papírnictví a všeho možného...takže existuje vysoké riziko, že najdete něco, po čem vaše srdce prahne. Takže, jste-li žena, buďte silná a odvraťte zrak, až budete kolem Müllera procházet.Jste-li muž, buďte gentleman a zakryjte vaší drahé polovičce výhled do výkladní skříně, hlavně tedy pokud nechcete celý příští měsíc jíst suchej chleba.