Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jak jste mohla zapomenout na hrabalovské Postřižiny a Slavnosti sněženek ? :-)

2 0
možnosti
Foto

Obě komedie u mě patří do TOP 20 ;-).

0 0
možnosti
Foto

P98e48t90r 32K33r47á58l

28. 3. 2017 15:29

Nějak mi tam chybí klasika z nejklasičtějších, Limonádový Joe. Jinak u mě osobně vede jednoznačně Bílá paní.

1 0
možnosti
Foto

Rozšířil jste mi obzor. Bílou paní jsem ještě nikdy neviděla, ale určitě to napravím. Děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo...a "Kulový blesk", to už je pro mne taky klasika :)

4 0
možnosti

...ano, Kájo, to je směroplatný;-D

0 0
možnosti
Foto

Chybí mi tam "S tebou mně baví svět"...a taky dost ulítávám na "Jak vytrhnout velrybě stoličku" a hlavně na druhém dílu "Jak dostat tatínka do polepšovny" :)

5 0
možnosti
JS

Až na Mazaného Filipa souhlas :-) Ne, že by se mi nelíbil, líbí, ale u mě to není úplně ono..

0 0
možnosti
PD

P37e82t42r 86D72r85a32p60a79l

28. 3. 2017 12:40

musím předeslat...jsou dvě komedie, které bytostně nesnáším: Slunce seno a Kurvahoši. A k žebříčku...postrádám tam třeba Pane vy jste vdova, Zabil jsem Ainstaina..., Špenát, Marečka atd. každý to máme nastavené jinak

1 0
možnosti
Foto

Slunce seno...to je kapitola sama pro sebe. Buď to lidé mají rádi, nebo jsou na to přímo alergičtí :-)

1 0
možnosti
VH

Kde se schovala výtečná NUDA V BRNĚ?

1 0
možnosti
Foto

Je to pravda. Nuda v Brně je skvělá! R^ Díky za tip, budu se na to muset zase brzy podívat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1206x
Jsem Češka žijící s Maďarem v Rakousku...tak si nalijte kávu, pohodlně se usaďte a pojďte si přečíst, jaké to je ;) Další články na: http://jestepetminut.cz

 

 

 

 

Seznam rubrik